Τα παιδιά παρατηρούν τη παρακάτω φωτογραφία και με την ρουτίνα σκέψης: < Βλέπω- σκέφτομαι-αναρωτιέμαι> εκφράζουν τις σκέψεις τους
ΒΛΕΠΩ: < ένα πράσινο μήλο, ένα λουκουμά, ένα ντόνατσ με μέλι και τρο΄ύφα , είναι λίγο δαγκωμένο, τα κρατά ένα κορίτσι γιατί έχει βαμμένα τα δάκτυλα της.
Σκέφτομαι:< Σκέφτεται να το φάει όλο όλο το ντόνατς και να αφήσει το μήλο γιατί της αρέσει περισσότερο>
ΑΝΑΡΩΤΙΕΤΑΙ:< Θα μου κάνει καλό να φάω μόνο το ντονατσ ή να φάω πρώτα το ντόνατς και μετά το μήλο για να σκοτώσει το ντονατς και να μη της κάνει κακό>
Η νηπιαγωγός ρωτάει τα παιδιά αν ήταν στη θέση της ποιο θα έτρωγαν και γιατί. Στη συνέχεια ζωγραφίζουν την απάντηση τους στο χαρτί
Ομαδοποιούν τις απαντήσεις- ζωγραφιές τους, τις μετρούν και καταλήγουν στο συμπέρασμα ότι τα περισσότερα παιδιά προτιμούν το μήλο γιατί είναι πιο υγειινό
Παιχνίδι: Ένα παιδί είναι το ρομπότ( ο Cody) και ένα άλλο ο προγραμματιστής του ( ο Roby). Το ρομπότ πρέπει να προχωρήσει σε ένα χωρισμένο σε τετράγωνα πλαίσιο και να πάει να βρει το δεκατιανό που του αρέσει. Ο προγραμματιστής δίνει οδηγίες προφορικά αρχικά και το ρομπότ τις εκτελεί. Στη συνέχεια τις δίνει με την βοήθεια καρτών στο πάτωμα. Το παιχνίδι σε επόμενο στάδιο γίνεται με δυο παιδιά ρομπότ και δυο προγραμματιστές με κάρτες. Το πιο γρήγορο ρομπότ κερδίζει
Ακούν το τραγούδι < Φρούτα- φρουτ>